Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza marketingové komunikace vybrané značky
Tošnarová, Petra ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Tato práce se zabývá marketingovou komunikací vybrané značky v segmentu restaurací rychlého občerstvení. Cílem této práce je na základě výsledků analýzy komunikačních aktivit značky se zaměřením na reklamu, její komunikační účinky a její vnímání a hodnocení spotřebiteli navrhnout vhodná doporučení, která by vedla ke zvýšení efektivity reklamy. Teoretická část práce je věnovaná teorii marketingové komunikace, podrobně je popsána tvorba efektivní komunikace, reklama jako taková a moderní trendy. Praktická část se v úvodu věnuje přiblížení značky a její cílové skupiny. Dále je popsán model marketingové komunikace fungující u vybrané značky se zaměřením na reklamu, která je konfrontována s teoretickými poznatky o tvorbě efektivní reklamy. Identifikované problémové oblasti jsou podrobeny dotazníkovému šetření. Na základě zjištěných výsledků jsou následně formulovány závěry a doporučení ke změně v reklamě značky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.